Hulpmiddelen voor ouderen en de zorg | Welkom bij Hulpmiddelenshop

Klantenservice

De klantenservice van de Hulpmiddelenshop staat u graag te woord op telefoonnumer 020 - 717 33 92, per e-mail, of via live chat.

Onze klantenservice kan u adviseren en helpen bij het plaatsen van een bestelling.

Betaling

Tijdens het afrekenen van uw bestelling kunt u kiezen uit een van de volgende betaalmethoden:

  • iDeal, gemakkelijk betalen via uw eigen bank.
  • Achteraf zelf per bank/ giro overmaken
  • Achteraf betalen per factuur via Billink
  • Bancontact/ MisterCash voor Belgische klanten
  • Met eenPayPal account

iDeal is de meestgebruikte betaalmethode om af te rekenen bij een webwinkel. Nadat u een of meerdere producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kiest u voor "iDeal via uw eigen bank" en kiest u uw eigen bank.

Vervolgens wordt u doorgeleid naar de website van uw bank, waar u de betaling kunt voldoen. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Tot slot ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail met een overzicht van uw bestelling.

Nadat u een of meerdere producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kiest u voor "Zelf per bank/giro overmaken".

Vervolgens wordt de bestelling afgerond en ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail met een overzicht van uw bestelling.

Daarnaast ontvangt u van onze betaalprovider Sisow een mail met de gegevens om uw betaling te kunnen voldoen. Tevens vindt u in die mail nog een link om de betaling alsnog via iDeal te voldoen indien u dat wenst.

Zodra de betaling bij ons binnen is, verzenden wij uw bestelling.

Deze betaalmethode is alleen beschikbaar voor onze Belgische klanten. Nadat u een of meerdere producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kiest u voor "Bancontact/ MisterCash" en kiest u uw eigen bank.

Vervolgens wordt u doorgeleid naar de website van uw bank, waar u de betaling kunt voldoen. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Tot slot ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail met een overzicht van uw bestelling.

U kunt alleen betalen met PayPal indien u een account heeft bij PayPal. Nadat u een of meerdere producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kiest u voor "PayPal".

Vervolgens wordt u doorgeleid naar de website van uw bank, waar u de betaling kunt voldoen. Het bedrag wordt direct van uw PayPal rekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Tot slot ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail met een overzicht van uw bestelling.

Met achteraf betalen per factuur ontvangt u eerst uw bestelling en betaald u de factuur achteraf. Nadat u een of meerdere producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kiest u voor "Achteraf betalen per factuur". Op dat moment dient u nog een paar extra gegevens in te vullen zoals uw geboortedatum in te vullen

Vervolgens wordt de bestelling afgerond en ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail met een overzicht van uw bestelling.

Daarnaast ontvangt u van onze betaalprovider Billink welke achteraf betalen regelt een welkomstmail met uitleg. Na 2 weken zult u de factuur ontvangen welke u dan dient te voldoen.

Verzending

Vanaf € 75,- is verzending gratis! Daaronder rekenen wij € 4,95.

Voor enkele (zware) producten geldt voor Belgische klanten een extra toeslag.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt dient u uw retour hier eerst aan te melden: retour aanmelden. Vervolgens zullen wij u van de juiste gegevens voorzien om uw product(en) te retourneren.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Bezorging

Voor de bezorging maken wij gebruik van de diensten van PostNL, GLS en DPD.

Normaliter wordt uw bestelling binnen 1-3 dagen verstuurd. Wij streven er echter altijd naar om de volgende dag te leveren.

Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende (werk)dag opnieuw aangeboden. Op het kaartje die u in de brievenbus vindt van de vervoerder ziet u op welke manier u zelf de volgende bezorging kunt bepalen.

Het kan soms voorkomen dat een bestelling in meerdere delen wordt bezorgd.

Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met u bestelling dan kan u ons dit telefonisch, per mail, of per live chat laten weten.

Klachten

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hulpmiddelenshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vind hier meer info over het ODR platform:
https://www.webwinkelkeur.nl/een-europees-odradr-platform